Thursday, November 6, 2008

Salam Perkenalan

Hari ini merupakan cabaran yang paling getir dalam hidup aku apabila secara rasmi aku meng"explore" suatu perkara yang selama ini aku geruni tetapi ia amat berguna jika aku pandai mengolah untuk mempermudahkan kerja ku...



Selama ini aku rasa macam seriau untuk mencuba ia tetapi adalah perkara yang aku perlu tempuhi dalam alaf baru ini. Aku akan rasa tercabar apabila rakan seperjuangan lebih cekap dan cuba tunjuk kebolehan masing-masing dan mereka dengan bangganya membicarakan tentang perkara itu...



Aku yang bodoh akan melopong bila mendengarnya tetapi jika aku hanya melopong tanpa ada inisiatif untuk membaiki diri sampai bila aku tidak akan ke mana. Oleh itu aku HAYUNKAN diri untuk menggerakan minda dan jasad untuk menerima perubahan itu. Ingatlah ALLAH TIDAK AKAN MENGUBAH NASIB SESUATU KAUM ITU JIKA KAUM ITU TIDAK MAHU MENGUBAH NASIBNYA SENDIRI

No comments: